iKalisz.pl reklamy
rotator reklamuj się w gazecie internetowej iKalisz.pl
rotator reklamuj się w gazecie internetowej iKalisz.pl


Reklama w Gazecie Internetowej
Reklama Rynku Pracy

Polub nas na Facebook
Reklama w Gazecie Internetowej



Informator Budowlany

Reklama w Gazecie Internetowej





Sobota
18
sierpień
2018
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
25
26
27
28
29
30
Ważne sprawy

Poinformuj o tym swoich dziadków!

2018-01-19 14:54:49

Zdjęcie: Archiwum
Babciu! Dziadku! Uważajcie na zaproszenia na bezpłatne badania. Bądźcie czujni, gdy odbieracie telefon z gazowni, elektrowni, telekomunikacji, a konsultant twierdzi, że ma lepszą ofertę. Macie prawo do bezpłatnej pomocy prawnej, gdy podpiszecie niekorzystną umowę.

Oto kilka porad dotyczących zawierania umów z akwizytorem. Może wnuczkowie, przy okazji składania życzeń swoim babciom i dziadkom, zapoznają ich z tymi istotnymi wskazówkami?

Przypominamy! Dzień Babci - 21 stycznia, Dzień Dziadka 22 stycznia.

  1. Odbierasz telefon od pana z elektrowni lub telekomunikacji z rzekomo tańszą ofertą? Przedstawiciel gazowni odwiedza cię w domu, bo chce wymienić liczniki? Twierdzi, że chce przedłużyć umowę? Uważaj, bo możesz zmienić sprzedawcę tych usług i płacić więcej.
  2. Nie podawaj w takich sytuacjach swoich danych, takich jak imię i nazwisko, numer dowodu. Twój operator czy sprzedawca prądu je ma. Może się zdarzyć, że przedstawiciel będzie chciał wyłudzić twój podpis pod pretekstem potwierdzenia wizyty. Jeżeli konsultant mówi szybko, nie odpowiada na pytania, jaką firmę reprezentuje, nie kontynuuj rozmowy. Odłóż słuchawkę.
  3. Nie podpisuj żadnych dokumentów – zawsze wcześniej skonsultuj je z rodziną, czy sąsiadami.
  4. Jesteś w sanatorium i idziesz na pokaz, na którym sprzedaje się naczynia, materace, urządzenia paramedyczne? Nie ulegaj presji i namowom, aby coś kupić. Jeżeli już to zrobiłeś, to pamiętaj, że masz 14 dni na to, aby odstąpić od takiej umowy, co oznacza, że rezygnujesz z zakupów. Bez kosztów.
  5. Korzystaj z bezpłatnej pomocy. Zadzwoń do rzecznika konsumentów w swoim mieście lub powiecie i umów się na wizytę. Porady udzielane są też pod nr. tel 801 440 220 lub 22 290 89 16. Napisz na: porady@dlakonsumentow.pl. Jeżeli zostałeś oszukany, zgłoś sprawę policji.




Źródło: UOKiK

Zapytaj prawnika


Reklama w Gazecie Internetowej
Reklama Informatora Budowlanego

Reklama w Gazecie Internetowej
Reklama Informatora Ślubnego


Telefony alarmowe, wsparcia i informacyjne w Kaliszu.


Reklama w Gazecie Internetowej
Reklama w Gazecie Internetowej





iKalisz.pl reklamy iKalisz.pl reklama w sieci gazet